2011. szeptember 24., szombat

Visszaszámlálás – Bécs


Visszatért a kellemes meleg, mondjunk nem sokat élveztem belőle. Reggel elindult a városnézés, viszonylag rendben, délután két busz ment Schönbrunnba. Én meg elmerültem az elszámolásaimba, papírjaimba.


10-kor befeküdtem Ivana csodás kezei alá: kaptam egy kozmetikai kezelést, peelinget, krémeket, masszírozást, kézmasszírozást. Na nem olcsó mulatság, de úgy gondoltam, megérdemeltem, és kaptam elég brutális kedvezményt is.  A krémet meg is vettem. Közben pedig jót beszélgettünk.


Ivana Horvátországból származik, 30 éve él Németországban. Kérdeztem, hogy került a hajóra?


Elmesélte, hogy nagyon jól menő stúdiója volt, a férje meg valami építési vállalkozó v olt, aki jól belebukott, és a bank elvitte mindenüket, pedig nagyon jól éltek. Aztán jelentkezett az Arosánál, és egyből lecsaptak rá. Nagyon helyes, jó kisugárzása van és isteni kezei.

Csak késő délután mentem fel egy picit levegőzni és napozni.



Azért megvoltak a mai és tegnapi nap eseményei! 

A néni fogsora egyelőre nem jött meg, viszont valami nagyon érdekes szagot áraszt, meg a szobája is, egész a folyosóig. Én szaglásztam, de nem éreztem, viszont rám osztották ki a feladatot, hogy érdeklődjem tőle, mi lehet a fura szag oka? Hát nem volt szívem, mert mégis hogy?

Kedves Frau X, nagyon büdös tetszik lenni, gondjai vannak a zuhanyozó beindításával?
Vagy: Néni kérem, panaszkodnak a kedves utastársak, hogy kellemetlen szagot tetszik árasztani.
Nem, én ezt nem tudom megtenni!

Alternatív megoldásként adódott, hogy Erik shopjából, ahol parfüm-hegyek várják a dagadó pénztárcát, kikölcsönöztek egyet és befújták a folyosót. Ma egy másikat próbáltunk ki.

Egy másik hölgy a mamájával utazik, pechjükre most Bécsben két hajó között állunk, mellettünk egy másik Arosa hajó, kívül viszont egy vén csotrogány svájci hajó, ami egész éjjel, meg nappal is bőgeti a motorját. Áramtermelés, meg klíma, meg minden. Nálunk is megy, de azt alig hallani.
Nekik szegényeknek pont ott az ablakuk, és még a balkonajtót sem tudják kinyitni, mert belebámulnak a kabinjukba. Megkértem, hogy írja meg a panaszlevelét, hogy német legyen rendesen, én majd kinyomtatom neki, aztán forduljon az irodához. Nem adok neki sok esélyt, bár nagyon sajnálom őket. Ma este már 11-kor eloldjuk a köteleket, akkor majd tudnak aludni. Az első  zsilipig, persze.

Van még két nyanya (már elillant a tiszteletem). Este annyira puffogott az egyik, hogy egy másik buszba kellett beszállniuk, a sötétben nem láttam jól a jegyeket, amik az Óriáskerékre szóltak: na persze, tudtuk, hogy így lesz, ez se megy!! Ma délután megint csak két busz ment, pechjükre megint másik buszba kellett szállni, és ettől nagyon kiborultak. Én már nem. Nő a rinocéroszbőröm.

Lassan a pakolásra is kell gondolnom, de azért az utolsó napra is jut esemény:
Annyi panasz érkezett a prágai szálloda kajájára, hogy most, a szezon végére sikerült lépniük valamit.
Mondjuk elég rosszat, sikerült megkavarniuk mindenki életét. 
De mielőtt nagyobb károk keletkezhettek volna, meggyőztük őket, hogy úgy lesz jó, ahogy mi szeretnénk.
Egyelőre nem árulhatjuk el a vendégeknek, sőt a sofőröknek sem, így nektek sem mondom el, milyen kalandos napjuk lesz a pácienseinknek! Még elkottyantjátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése