2011. szeptember 10., szombat

Az aranyló Budapest

09.01.Pozsony- Koronázó város

Ma intenzíven belehúztunk a munkába, anyagokat átmásolni az én gépembe, telefonok, internet átadása. Valamiért nem sikerült installálnunk a szlovák internetet, úgyhogy kaptam a gépem meg a sticket és elcsattogtam a T-Mobilhoz. Aztán csak álltam, mint a bálám szamara, és néztem, miért nincsenek vajon nyitva péntek délután.  Aztán csaptam nagyon a homlokomra, hát hiszen Zsuzsa, a hajó énekesnője, akik pozsonyiak mondta, hogy ma nemzeti ünnep van.
Balsejtelmeim vannak, sokáig nem lesz internetem…

09.02. Budapest


Reggel arra ébredni, hogy az ablakod előtt elúszik az aranyfényben úszó Budapest!!! 
Kevés ennél szebb élmény van, azzal az örömmel fűszerezve, hogy hazaérkeztünk, Mónit karjába kapja szerelme, én meg meglátogathatom kis családomat, igencsak nagy volt a várakozás.


Gyors reggeli után már tereltük is kifelé a népet a buszokhoz, ahhoz hat kollégina, barátnék várták a nagyérdeműt. Buszonként ketten vezetik a városnézést, amúgy mindenhol az út során, mert a nagy buszokban ötven-hatvan ember ül, amikor gyalogosan megy a vezetés, ennyi embernek nem lehet beszélni. Ettől a csapattól elbúcsúztunk, a városnézés után továbbindulnak Prágába, majd két nap múlva haza.



De már úton a váltás, kora délután érkeznek Pestre. Addig van időm hazaugrani.
Az én drága gyerekem, Kristóf eljött értem, hogy hazacipeljük a sok nyári cuccot, amit a múlt héten bedobáltam. Amikor kint negyven fok van, nem tudom elképzelni, hogy ez bíza meg is változhat, méghozzá pillanatokon belül. És amikor csütörtökön pakoltam otthon, még 37 fok volt. Most Pesten megint meleg van, de tegnap Pozsonyban már hűvös lett, sőt kicsit csöpögött is. Úgy döntöttem, hogy a nyári cuccok nagy részét hazaviszem, és felkészülök az őszre. Esőkabát feltétlenül kell.

Nagy öröm otthon, gyorsan elintéztem egy-két fontos ügyet, bank,  ilyesmi, ettem egy jó nagy lecsót, (talán az utolsót idén). Aztán  rohanás vissza a hajóra, mert most már enyém a pálya! Kicsit izgultam is, mint egy ,kis kezdő, de végül is az első nap egész jól sikerült.
Tízkor hajóztunk ki, felmentem a fedélzetre és azt hiszem gyönyörű képeket csináltam a kivilágított városról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése