2011. szeptember 17., szombat

Pozsony mindig kaotikus?


Na, a mai nap sem volt semmi!

De ez teljességgel az én saram, be is vallottam férfiasan.

Délutánra hirdettük meg az ingyenes kárpótlás-kirándulást a korai bécsi indulásért. Fel kellett iratkozni egy listára, hogy tudjuk, hány busz kell. Na, itt követtem el a hibát: amikor utoljára ránéztem este, 110 körül voltak, így megbeszéltük, hogy két busz marad, a másik kettő meg elhúz Pestre, hogy legalább nekik meglegyen a pihenőidejük.

Békésen üldögéltünk a Sonnendecken, olvastam, és amikor egy körül vonultunk volna ebédelni, akkor szólnak a recepcióról, hogy 139-en vannak! Du liebe Zeit!!!
A két buszba összesen kétszer 57 fő fér be, még mindig marad 20!!! Állni nem lehet, meg abból is parasztlázadás lenne. Rábeszéltem a sofőröket, hogy az egyikük forduljon kétszer a maradékért, meg majd visszafelé is, nem kell olyan hosszan üldögélni ott a boros embernél!

Őket végül is meggyőztem, már csak a vendégekkel kellett valahogy ezt lenyeletni.
Udvariasan bocsánatot kértem, persze hótt ideges voltam, biztos sápadt is, megkértem, hogy sétáljanak velem vissza a hajóhoz, ott leülünk és megvárjuk a buszt, hogy visszajöjjön. Egy idegenvezető, a kissrác ott maradt velem, bár nem nagy lelkesedéssel.
A kikötőnél van egy terasz, gyorsan megnéztem, mennyi a sör, betereltem a 14 embert és meghívtam őket egy sörre! A saját pénzemből persze, szerencsére moderált árak vannak Pozsonyban, meg nem is ivott mindenki.

Fél óra múlva visszaért a busz, vett egy huszáros fordulót néhány záróvonalon át, az utasok bepattogtak ( a tilosban álltunk, naná!) és elmentek!

Na ez után a kaland után le kellett nyomnom egy felest! Nem ittam azóta, hogy Móni itthagyott, vele meg kellett, csillapítani a stresszt gyakran.
Most elvitorlázunk Pozsonyból, végre hazafelé!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése