2011. szeptember 15., csütörtök

Itt az ősz – Melk


Ma reggel már Melkben ébredtünk. Nagyon jól alszom, igaz, minden este tízkor már hulla vagyok. Viszont reggel hatkor magamtól ébredek, még a vekker előtt.
Ma hömpölygő köd fogadott, a víz fölött meg kis gőzpamacsok játszottak. Itt az ősz, nincs kétség!

Erre bizonyíték  a reggeli 12 fok is, most már rendesen fel kellett öltözni, amikor kimentünk a buszokhoz. Most már jobb, süt a napocska, talán még a felső deckre is ki lehet majd ülni.
Persze nem nekem!  Jól éreztem, hogy valami nem stimmel, nagyon régen nem kaptam friss listát, éreztem én, hogy kavarodás lesz. Volt is!

A kirándulásokra név és kabinszám szerint buszonként készítem a listát. Mostanra nagyon hatékonyan meg tudom csinálni. Csakhogy, ha emberek nem abban a buszban ülnek, ahol a két héttel ezelőtti lista szerint kéne nekik, akkor ugye káosz van! Na ezért értékelnek engem le! Pedig megint nem az én hibám volt.

Már telefonáltam, talán meg is jött a jó lista, meg talán a következő csopi is, csak most itt a hegyek között a Duna közepén nincs net.
Na, megyek, mert Kremsben, amikor kikötünk, barack pálinkával várom őket. Nem Kecskeméti, hanem wachaui, persze. Elő kell készülnöm kétszáz pohár, kitöltögetni, aztán kedveskedni, jó pofizni.

Ezek után, hogy ennyi minden törődést, ajándékot kapnak, mégis alulértékelnek… Most kezdem érteni a tanárokat, akik előbb-utóbb el kezdik utálni a gyerekeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése