2011. szeptember 22., csütörtök

Budapest, Te csodás!


Nagyon klasszul összehoztuk ezt a bulit!

Édes, drága anyánk, mindenki Boriskája minden évben szeptember 19-én lesz egy évvel idősebb, most is pont így történt, én pedig pont 18-án, egy nappal előtte és épp vasárnap hajókáztam haza.
Így aztán spontán, ha nem is teljesen, összehoztunk egy kis ünneplést. Eljött mindenki, még Heni is, sőt, értem jött a rakpartra, hogy hamarabb hazaérjünk.

Volt koccintás, éneklés, mesedélután és képnézegetés, meg egy kis meglepi neki. Sajnos minden évben nem kaphat biciklit, mint tavaly a hetvenedikre, most egy kocertjegyet kapott a Bródyra. 
Meg persze, hogy mind ott gyülekeztünk körülötte, akit szeret. (Sajnos a Viki nem, pedig beszéltük, hogy esetleg skype-on beszélünk, de ez nem jött össze).

Nekem háromra vissza kellett mennem a hajóra, érkezett az új csapat Prágából.

Viszont ami jó dolog, hogy Dénes el tudott szakadni bokros teendőitől és két napra csatlakozott a hajóhoz, Bécsig.



Megbeszéltem a hotman-nel (Jörg), mert D szerette volna megnézni, meg persze én is (!) a hajó vendégtől elzárt részét is, főleg a konyhát, de a motorteret is. 
Megszerveztük neki.

Este, amikor lejött a hajóra, olyan elegáns volt, hogy majd elszédültem! Öltöny, nyakkendő! Jó, régen mindig így jelent meg, az utóbbi időben már sportosabbra váltott, nem is tudom, mikor láttam utoljára így kinyalva! Szegény azt hitte, itt is olyan dresscode van, mint a nagy óceánjárókon.

Mondtam, hogy olyan, mintha az államelnök érkezett volna látogatóba! (Na, nem az, akire gondoltok! Mondjuk valami komolyabb állam fője).

Este együtt élveztük a kihajózást, és megint megállapítottuk, hogy nagggyon szép városunk van, párja nincs, tényleg, csak ne tudná az ember, mit takarnak a kulisszák! Milyen kár érte. Minden értékünkkel így bánunk, nem tudjuk megbecsülni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése